{ADVERTISE_DOC_LOCATION_25_BLOCK}
0
تاريخ النشر
الأحد 22 سبتمبر 2019 ساعة 10:18
رقم : 15143
سردار کارگر در مراسم افتتاح نمایشگاه شکار کرکس‌ها؛

شکار پهپاد فوق پیشرفته آمریکا با سامانه‌های بومی افتخارآمیز است/ امروز کار راهیان نور وظیفه همه دستگاه‌ها است

شکار پهپاد فوق پیشرفته آمریکا با سامانه‌های بومی افتخارآمیز است/ امروز کار راهیان نور وظیفه همه دستگاه‌ها است
به گزارش راهیان نور، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مراسم افتتاح نمایشگاه پهپاد‌های غنیمتی آمریکا که با عنوان شکار کرکس‌ها در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت سی‌ و نهمین سالروز پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، با بیان‌ اینکه اگر سپاه نبود، کشور نبود جمله به حقی از حضرت امام خمینی رحمةالله علیه است، اظهار داشت: امروز نظام اسلامی ما سربلند است؛ چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرتمند و سربلند است.

وی در ادامه به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بیاناتی می‌فرمایند که «هر مشکلی که در کشور لاینحل باشد ما آن را به عمود سپاه می‌بندیم تا آن مشکل حل شود»؛ این یک واقعیت است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتوانه بسیج مردمی، الحمدلله توفیقات زیادی در دفاع مقدس و امروز نیز  در سازندگی کشور داشته است.

سردار کارگر در ادامه به دستاورد‌های نظامی کشورمان اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های نظامی ما در حوزه دفاعی به قدری زیاد است که پهپاد‌های فوق پیشرفته آمریکایی با سامانه‌های ساخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساقط می‌شوند که ما به آن افتخار می‌کنیم و به خاطر این زحمات، دست پاسداران انقلاب اسلامی را می‌بوسیم و  قدردان ازخودگذشتگی آن‌ها هستیم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه امروز کار راهیان نور وظیفه همه دستگاه‌ها است، اشاره کرد سال گذشته بیش از هفت میلیون زائر در مناطق راهیان نور حضور پیدا کردند که 70 درصد آن‌ها را جوانان 15 تا 30 تشکیل داده بودند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با «شعار ما پیروزیم»، 500 برنامه کشوری، هزار و 200 برنامه استانی و بیش از 10 هزار برنامه در سطح شهر‌ها و روستا‌های کشور در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد. همچنین در این هفته 314 عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی خواهد شد که 100 عنوان آن مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با حضور سردار سلامی رونمایی خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است، گفت: همه طوایف، اقشار، اقوام و مذاهب در دفاع مقدس حضور فعال داشتند. ما امروز شهدای شیعه، سنی، ارمنی، زرتشتی و کلیمی داریم که نشان می‌دهد در دفاع مقدس همه ملت پای کار بودند و مشارکت فعال داشتند.

سردار کارگر تاکید کرد: ما به ملت‌مان افتخار می‌کنیم و امروز الحمدلله جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا مقاوم‌تر از گذشته ایستاده و از خود دفاع می‌کند. امیدوارم که همه ما لیاقت داشته باشیم که راه شهدا را ادامه دهیم و به نحو احسن از فرامین فرماندهی معظم کل قوا پیروی کنیم.
انتهای پیام/ 121
الإسم الثلاثي

البريد الإلكتروني